sobota, 5 marca 2011

ZARĄBIŚCIE!! XD

Wczoraj MECZ!!!!
EMOCJE SIĘGAŁY ZENITU!!!!!!!!!!!!!!!
BYŁO PO PROSTU ZAJEBIŚCIE!!
Wisełka wygrała 3-1
<3
Nie spodziewałam że mecze mogą być takie fajne... w telewizji jak oglądasz to takie normalne... w sumie to takie średnie...
Ale na żywo? NAJLEPSZE!!!
Na następny meczyk też idziemy!!! Ale już na sektor dla Zagorzałych!
Teraz byłam na normalnym i gdy patrzyłam jak mają fajnie na G to stwierdziłyśmy z dziewczynami "Musimy tam być"
Tylko nie mam szalika!
 Ma ktoś pożyczyć?
Musze zakupić, ale na razie z kasą sie zrobiło krucho xd w końcu za coś trzeba bilet na mecz kupić ;P

Jakoś chyba dzięki temu meczowi, jestem tak wesoło nastawiona i mam dużo energi XD
Mam już nową (starą) komórkę..
taka średnia, ale jest xd

To ja lecę!
Na spacerek z Zuzuuu :*

2 komentarze: