środa, 2 marca 2011

CrazY!

Gdy wychodziłam ze szkoły z dziewczynkami poczułyśmy...
WIOSNĘ! Cudowne słońce, to niepowtarzalne powietrze i panująca atmosfera!!!
Amazing!!! ;D
Bardzo budująca pogoda xd

A co do mnie?
Dziś mam jakiś dzień "roztrzepańca"
Czekamy sobie spokojniutko na przystanku już zrelakosowane bo już po szkole..
Przyjeżdża autobus, wsiadamy.. ludzi naprane jak zawsze i ryjówka xd
Ja osobiście nie nawidze się pchać i najczęściej po prostu wchodze ostatnia, tak było i dzisiaj.
Dziewczyny już wsiadły a ja sie patrze i widze...
właśnie.. nie ma już miejsca, nikt się już nie wciśnie, NIKT nawet mucha xd
I zamykają się drzwi a ja stoję przed autobusem jak jakiś przyszczał ;D
Drzwi przytrzasnęły Zuzi torbę! hahahahahhahahahahahahahaxd ale ją wyrywałaś! 
Autobus odjechał (...)
Oczywiście dziewczyny wysiadły na następnym a ja dojechałam..
Ta komunikacja miejska to masakra... korki, tłok.
Ale wbrew pozorom to nie jest największym utrapieniem..
JAZDA AUTOBUSEM NIE JEST TAKA ŁATWA JAKBY SIĘ MOGŁO WYDAWAĆ....
Oczywiście dziś poszłam do szkoły w moich cudnych butkach, koturnach (ok. 10 cm.) a w autobusie nie jest łatwo w takich ustać i teee ostre chamowania xd Dziady się przepychają...
 Prawie byśmy leżały gdyby nie resztki wytrzymałości, ja straciłam równowagę i poleciałam na dziewczyny xd
Prawie się wypieprzyłyśmy, Ania by siadła na kolanach jakiejś babce xd
Tiaaaa, to się nazywa robić siarę w autobusie, ale to nie specjalnie po prostu zawsze tak jakoś samo wychodzi.
Przychodze do domu i ściągam buty a tuuuuuu...
Założyłam dwie różne skarpetki! NAPRAWDĘ!!!! To już się nazywa roztrzepanie! ;/

Dzisiejsza rozkmina:
Będę biegać ;]
Taaaaaak! jakby to było takie łatwe...  miałyśmy iść w czwóreczkę ale wyjrzyjmy za okno...
Ziiiiimno, ciemno, nie ma warunków. ;)
Jak się zrobi cieplej to może pójdziemy, kiedyś (tzn. jeszcze minie duuużo czasu)

Podniecam się 5 z majcy XD jutro bd zebranie ;/ nie wiem co to będzie... oj, kiepskooo!!!
Może jakoś przeżyje.
Nie mam dziś weny więc nie ma nic specjalnie ciekawego ;/
Piosenki od którch się uzależniłam:
http://www.youtube.com/watch?v=oQOT1f2stmY

http://www.youtube.com/watch?v=LzcnEzO6GFY

http://www.youtube.com/watch?v=h72hD9S53EI

Czym było by życie bez drobnych uzależnień i przyjemności?
Takie drobnostki potrafią na chwile przywrócić światu kolory gdy masz zły dzień..
Dać nadzieje że będzie lepiej..
Muzka to najlepsza (według mnie) forma relaksu... to moje uzależnienie.
Bez muzyki, piosenek byłoby smutno, przeciętnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz