niedziela, 13 marca 2011

13 czy pechowy? BYNAJMNIEJ! hahahaxd

Od kilku dni nie pisałam bo się nic specjalnego nie działo a zresztą nie miałam energi ani ochoty...
Przechodziłam coś w stylu zamknięcia się i odpoczynku, takiej osobistego wytchnienia i troszeczkę byłam podłamana i zła na wszystkich i w ogóle było do dupy xd
Ale od soboty jest już dobrze ;] to chyba przez słońce!!!
Wstałam rano o 6.30 i nie było co robić.
Za to w południe  byłoooo! Myślałam że zaraz ... ufff!
Byłam na rowerku, przejechać się wałami Wiślanymi i myślałam że dam radę do Tyńca ale na myśleniu się skończyło..
KONDYCJA - magiczne słowo... bardzo ulotna szczególnie gdy się nic nie robi przez całą zimę i leży się przed telewizorem!
Kocham jeździć na rowerze, dużo ludzi było biegali jeździli i w ogóle suuuper!
Śmiać mi się chciało bo patrze a tu biegnie taki facio, na sportowo ubrany w taki obcisłym wdzianku i biegnie a przed sobą maa.. wózek z dziedzkiem! hahahahahaxd dziwnie to wyglądało.. ja współczuje temu maluchowi jak dorośnie ! xd
Potem poszam do taty, i na Wawel ;p
Czasem dobrze tak się przejść, a przy okazji dotknęłam czakramu.

Czakram to pewien rodzaj promieniowania ziemskiego z pewnymi uwarunkowaniami kosmicznymi.Energia, jaka ma z niego płynąć, jest w kształcie wirującego krzyża, czy też czteroramiennego wiatraka, którego ramiona się zwiększają lub zmniejszają w zależności od sytuacji. Wiruje ona lewoskrętnie, co mistycy uznają za korzystne dla człowieka. Ma powodować pewną harmonię w umyśle człowieka, wzrost wiedzy, większą jej kumulację oraz poprawność myślenia.

Mam nadzieję że to coś dało... ;)
Potem na rynek... Odgadnęłam mroczną zagadkę ( w sumie to usłyszałam ale nikt nie będzie robi śledztwa z tego powodu xd) 
Taki chłopek na rynku siedzi w powietrzu i wszyscy się dziwią jak on to robi nawet jak szli tacy chłopacy to usłyszałam "szajze" to byli niemcy xd chyba się troszeczkę zdziwili hahahahaha xd 
A więc.. ma druta i dobrze wyważony środek ciężkości! dobrze to wymyślił skurczybyk! 
Na początku jak go zobaczyłam to normalnie szok!!!
Z ryneczku na tramwaj i do domku.
Wiem, wiem miałam z wami biegać kochane, ale jestem wykończona tak że nawet na pole mi się już nie chce wychodzić! 
Gdy patrze na książki strach i zgorszenie mnie ogarnia!
na wtorek 106 sówek z niemieckiego! jakby były z ang to bym jeszcze przeżyła ale niemiecki!?
To naprawdę bd droga przez mękę!
Taka porównywalna z tą notką... dość długa mi wyszła.
Już bd kończyć tym bardzo pozytywnym akcentem:
Wisełka wygrała w sobotę 2:0!!!!!! Chciałam iść ale jakoś tak wyszło że się nie zebrałyśmy ;/
Nie tym razem ale na następny meczyk idziemy! Nie ma już głupich wymówek!

Biorę się za siebie!!! Nie tylko pod względem meczy ale ogólno kształtu!
Czas przestać się nad sobą użalać ( z tym bd ciężko, boo taka jest natura ludzka w szczególności moja, ale należy się starać!)
i wziąć się za ćwiczenia i nie gadać " i tak jestem gruba" to nie jest niczyja wina po prostu tak wyszło, miałam słabszy czas ale teraz czas brać się do roboty! Dostałam kopa energi ;] może to przez ten czakram..
albo jak by to Klaudia powiedziała "autosugestia". Obojętne mi to, ważne aby mieć motywacje!

WoW! Ale się rozpisałam jak na mnie to trochę jest  <3
paaaaa :* Kocham was wszystkich ( no prawie xd)

3 komentarze:

  1. jaki fajny dzień miałaś! ;D zazdroszcze ;p szkoda tylko, że nie wyszło z tym bieganiem.. w sumie jak zawsze hahaha xD
    ja nie wiem skąd ty w ogóle wzięłaś ten pomysł, że jesteś gruba ;/// z której strony niby? ;/ że ja jestem to wiadomo, ale ty?! ale się wkurzyłam haha xD weź tak nie gadaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah XD no własnie, cudowny dzień.. ja większość dnia niestety zmarnowałam ;/ ile ja bym dała żeby odzyskać mój rower hahah xD
    Hahaha xD ma druta :D:DD no nie wątpie :D ;>>>
    Ja na przyszły poniedziałek mam 250 słówek na włoski ;/ to dopiero droga przez mękę... no ale.. DAM RADĘ, muszę *.*
    i serio, nie wiem co ostatnio mam z tą autosugestią=o

    OdpowiedzUsuń