wtorek, 8 marca 2011

Dzień kobiett!

Dziś melanż z dziewczynkami! xd
Trzy 200ml cytrynówki xd
Mniamm! Troche mi dziwnie ale jakoś nie odpływam ani nic..
Jestem zmęczona, bardzo..
i wogle wsztscy się mnie czepiają..
W ogóle taka beka przy kupowaniu wódki! hahahaha xd
Bo poszłyśmy na meline do żuli i taki miły był i super śmieszny! XD
Wiem wiem patologie życzył nam "Wesołych Świąt" i mowił "Ja już ty mieszkam 45 lat"
W ogóle był fajny tylko trochę syfny..
Ale przynajmniej było śmiesznie albo nasze sprinty.. tramwaj jedzie a my stoimy na torach bo żadne auto się nie chce zatrzymać...

Od Zuzu:
Wagi ważą każde słowo, a i tak wychodzą na głupków. Słoma wychodzi im każdym otworem ciała. Szukają przyjaciół, a nikt ich nie chce - dlatego wchodzą w dupsko każdej napotkanej osobie. Zależy im na poklasku, chociaż nie ma podstaw, by ich chwalić. Żyją w ciągłym niepokoju, są ofiarami chorób psychicznych. Mają świetny gust, warto pytać ich o wzór na tapecie. Trudno przychodzi im zmiana zdania, raz powzięte nie zmienia się choćby widzieli, że brną w ślepą uliczkę. Posikują niekontrolowanie. Przyjaźnią się z Bliźniętami, Wodnikami, Wagami i Strzelcami, chociaż i tak żaden z nich go nie lubi.

Prawda? PRAWDA!
Ten pojebany świat nikogo nie oszczędza!
Jutro dwie kartkówki nie mam siły sie uczyć!
NIE MOGEEE! 
Dziś żalowa notka xd ale takie też muszę pisać ! 


KOCHAM WAS :*** <3

4 komentarze:

  1. melanż <3
    takie żulki są fajne ;)
    no ja teraz się zajmuje astrologią! wszelkie pytania proszę kierować do mnie! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha XD żulki są bardzo sympatyczne :D
    ja teraz jakaś taka wyruchana sie czuje O_O

    OdpowiedzUsuń
  3. O fu fu fu fu fu! Cytrynówka, tyle złych wspomnień haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha :D ja własnie nienawidze nieporządku.. gdzieś mi nie przeszkadza, ale jak moje rzeczy są porozwalane niewiadomo gdzie to wrrr >.<

    OdpowiedzUsuń