piątek, 20 maja 2011

"Mistrzowie" wagarów xD

Hejka wszystkim ;D
Dziś w szkole niespotykanie przyjemny dzień,
na ostatniej lekcji (biologia) babka mówi :
- Ja  za chwilę wracam siedźcie spokojnie.. - kilka osób poszło do domu, bo to ostatnia lekcja,
więc Demi (nauczycielka biologii) wraca, oczywiście się skapnęła że nie ma wszystkich...
- Spiszcie te osoby które zostały a ja zaraz wracam - znowu wyszła...
Więc stwierdziliśmy "IDZIEMY!", wychodzimy na korytarz.... taka konspira zmierzamy do drzwi,
patrzymy kto przed nami stoi?
DEMI!!
No to lecimy z powrotem do sali i taka beka xDD
Kocham too <3

Na WOK- u byliśmy w galerii sztuki na wystawie obrazów abstrakcyjnych...
hmmm, do mnie nie przemawiają takie dzieła, w sumie to trochę przerażają i odpychają,
ale to zależy od gustu ;P

DZIŚ DZIEŃ ODCHAMIANIA SIĘ  ;D
Noc muzeów, idę oczywiście
19.00 - 1.00
Muzeum Geologiczne PAN, Muzeum Farmacji i Muzeum Historii Fotografii
mam zamiar je odwiedzi dziś ;)

Ale grzmi!!!! Ale się bojee! xDD
serio... ;( i chyba grad .... teraz tak zaczęło ;/;/;/



moje notatki z historii, jak widać kocham ten przedmiot xD






hie, hie moja kredka do oczu ;)





przeróbka na czarno-białe, oto oryginał:





To kolory których używam na co dzień.





od lewej: cienie Rimmel (brązowe) <3 , cienie (czarne) Avon, cienie Inglot i kredka.






mam na to ochoteee ;P
Wszystkie zdjęcia się cykane przeze mnie ;)




THE END

18 komentarzy:

  1. hahaha jakie jazdy masz xD podobnie jak u mnie :D
    Mi dziś nie chciało się siedzieć na 3 ostatnich lekcjach (polski polski= z wychowawczynią i na WOSie) wiec napisałam sobie zwolnienie xD
    a w nim napisałam ze z powodu nagłej wizyty u ortodonty. Położyłam na biurku w kl i poszłam sobie na deptak w mieście. Siedzieliśmy z siostrą moją i jej koleżanką przy stoliku obok cukierni chyba z 1,5h i gadaliśmy sobie aż tu nagle przechodzi moja wychowawczyni w okularach przeciwsłonecznych ja takie gały O,O i UPSSS! Mówię jej dzień dobry hahahaha jakby nic się nie stało podczas kiedy miałam teoretycznie jeszcze lekcje XD czuję że zgarnę lipę w pon jeśli jakiegoś stosownego wytłumaczenia nie wymyślę :D
    taaaaa... już ona mi da NAGŁĄ wizytę u orto ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :).
    Też miałam raz takie "wagary".. idziemy całą klasą, a tu w drzwiach kto? Wychowawczyni! No i trzeba było wracać, rozbierać się.. (była zima).

    OdpowiedzUsuń
  3. ` . Ostro , Ostro z tą DEMI ? w gl , czemu na tą babkę mówicie DEMI ? :* hehe . ; ) meega fotoszki !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już udziału nie biorę bo skończony przed tym jak się zgłosiłam więc nic z tego :(
    z tym programem to różnie bywa. wystarczy gorszy dzień i nici z dostania się nawet do programu. poza tym później jest etykieta przyklejona "dzięki programowi ..."
    oj tak. kiedyś byłam słodziutka ;)

    hehe. dobre. nie mogliście od razu iść całą klasą??
    nie byłam na nocy muzeów. moi niektórzy znajomi byli.
    u nas dziś był mega deszcz, grad i grzmoty jakby tuż nad głową
    przeróbka na czarno-białe super! lepszy efekt!
    nienawidzę historii xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście wagarować to wy nie umiecie xDDDD. u nas to wogle się nied da bo facet stylizowany na woldemorta stoi przed drzwiami z planem lekcji każdej klasy :((((
    super zdjęcia!


    http://macchiattofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś u mnie wyróżniona ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam takich nauczycieli w gimnazjum - też wiecznie wychodzili, mówiąc ''zaraz wracam''.
    ogólnie to mam podobne uwielbienie do historii. ;.DD

    OdpowiedzUsuń
  8. super :)
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. aahahahah ;DD
    dobre XDD
    mieliście niezłą polewke z tej nauczycielki ;DDD
    wstawiła wam jakies uwagi za to ?.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :)
    Musiałam ograniczyć dostęp do mojego bloga, ponieważ dostał się on w niepożądane ręce. Zmieniłam adres na:
    nie-typowy-pamietnik.blogspot.com
    Znalazłam taką opcję, że mogę wybrać osoby, które będą mogły czytać mojego bloga. Więc jeśli nadal chcesz go odwiedzać potrzebuję Twojego e-mailu, którym się logujesz na bloggera. Jeśli chcesz wyślij mi go na pocztę:
    carotka363@wp.pl, lub napisz na gg : 9078016

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe nieźle ;)
    jak cała klasa ,to cała klasa , wiadomo xd
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na boga oraz na: http://www.formspring.me/franceelegance

    OdpowiedzUsuń
  13. Haahah ;D. Ucieczka prawie doskonała! ;D. Obserwujemy się ?. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak wagary w liceum bezie jeszcze lepiej <33

    OdpowiedzUsuń
  15. i jak było na nocy muzeów? :)
    dodałam do obserwowanych.
    http://callhimnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia robisz ;) dodaję ;)

    zawszeblisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prowadzisz świetnego bloga!
    Mam prośbę, a mianowicie - dodaj mój blog do obserwowanych. Bardzo mi na tym zależy. Będę bardzo wdzięczna :**

    OdpowiedzUsuń