niedziela, 1 maja 2011

Uśmechnij się!

Zamulasz?
Nie chce ci się nic robić?
Zastanawiasz się dlaczego ostatnio nic ci nie wychodzi?

Ja też... ostatnie dni były trudne, nie wiedziałam co ze sobą zrobić,
wszystko za co się wzięłam wydawało się beznadziejne i nie warte wysiłku...
Ale dziś obudziłam się rano i stwierdziłam że tak nie może być!

MATT AND KIM - DAYLIGHT 

http://www.youtube.com/watch?v=WgBeu3FVi60 

oto piosenka której nie oprze się żaden pesymista i się wreszcie uśmiechnie! ;)

 Wczoraj nie byłam na meczu ale podobno nie było czego żałować, doping też zawalił...

Wisełka przegrała ale każdy może mieć zły dzień... jak ja to rozumiem *_*

Rychu Peja - Tak bardzo chcę feat. Charlie P Solufka 

http://www.youtube.com/watch?v=tK42HOZ6BAg 

(nie przestraszcie się... ale tak właśnie zamulałam ;/)

kiedyś była sesja zdjęciowa na torach.. nie wyszła tak jak sobie wyobrażałam... więc skorzystałam z pomocy *ps ;D

*Photoshopa

nie oczekuje że wam się spodoba... bo mnie właśnie tak średnio, ale dodałam ;]

THE END

4 komentarze:

  1. ja mam dzisiaj chandre... siedze caly dzien w pidzamie i zamulam zero checi do czego kolwiek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie : ) na szczęście śnieg powoli topnieje:P
    k.

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet fajnie, ale by było jeszcze lepiej jakby deszcz nie padał :D
    ps. lubie zdjęcia ktore maja specyficzny klimat ;)
    hah trzeba się brac w garsc i do przodu! ;*

    OdpowiedzUsuń