środa, 11 maja 2011

Dzień jak dzień ;D

Witam wszystkich ;)
Dziś zgłosiłam się pierwszy raz do losowania u milllana proszę klikać ;D
O co w nim chodzi?
http://www.runwaydreamz.com/2011shop/main.html
Można wygrać bajecznie piękne spodenki ;D

Właśnie tak ;D

U mnie nawet dobrze ;D Zaraz się biorę za uczenie biologii *_*
Wszystkie tkanki (ale dam rade!!! )
Wczoraj wieczorem podjęłam kolejną próbę... byłam z Zuzu biegać ;D
Fanie było zmęczyłam się i zamierzam na tym nie przestawać!
Tak nie może być że ciągle odpuszczam, po prostu muszę trochę poświęcić czasu dla siebie i poćwiczyć... a nie szkoła dom komputer, i tyle!
Dziewczyny wpadły na pomysł pójścia na solarium! xd hahahahahahahahahaha...
Oczywiście nie chce być pomarańczowa i taka solara... tylko tak iść dla przyjemności i trochę się przygotować do lata...
Ale mam dużo ENERGII!! Jednak wieczorne bieganie jest super! ;D

Pisałam w poprzednim poście że dam moje rokminy o życiu...
przepraszam ale nie dzisiaj... to musi być przemyślane i w ogóle, muszę się zastanowić ;D

Szkoła...
Dostałam 3 z niemca, za odpowiedź ustną.. hmmm.... ona mnie nie pytała z poprzednich lekcji tylko zadawała
mi duuuużo pytań na bieżącej lekcji, czy to sprawiedliwe?
Nie za bardzo ;/



Moja robota ;D troszkę dawno jak widać resztki śniegu (miejmy nadzieje że zjawi się dopiero w grudniu)
Idę oglądać serial 90210 ;D (a potem się uczyć)

19 komentarzy:

  1. ja na szczęście już po poprawie :)
    k.

    OdpowiedzUsuń
  2. etorebka.pl ;) ale chyba juz ich nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się uczyłam tkanek, powiem Ci, że nawet przyjemna rzecz :). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. łał ;OOOO
    nie wiedziałam,z ę ten serial jeszcze leci ;pp
    oj, tak, tak ja też go kocham !. angielski najlepszy, ahahahahaha ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że 4/5 będzie :) zresztą takie pisanie na lekcji jest super, bo wszyscy ściągają, a pani nic sobie z tego nie robi :P przecież ja siedziałam w 2 ławce i odwracalam się normalnie do kolegi z 3, a potem jak stanęła przede mną to koleżanka z 1 ławki dyktowałą wszystko po kolei żebyśmy sobie sprawdziły czy mamy tak samo

    OdpowiedzUsuń
  6. aha ;3
    jaka u cb dzisiaj była pogoda ?. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna ta "Twoja robota" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tkanki były banalne : x . No, ale powodzenia :).
    Ja się chyba nie odważyłabym biegać... bałabym się efektu męskich nóg, nie chcę mieć na nich mięśni xD. Już chyba wolę żeby były takie jakie są :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny blog ♥♥♥

    zapraszam do mnie :
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. blog super podoba mi się;) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię niemieckiego ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Nauczyciele są czasem niesprawiedliwi

    OdpowiedzUsuń
  13. w szkole zawsze wszystko jest niesprawiedliwe. ;.x

    na tamtych zdjęciach rzeczywiście użyłam kredki, ale generalnie nigdy tego nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj tak oby śnieg zjawił się dopiero w grudniu i nie zagościł za długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też staram się biegać wieczorem...o tak, to naprawdę daje kopa ;D!
    też zgłosiłam się do tego rozdanka, bo te szorty śniły mi się po nocach ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog zapraszam do mnie do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń