sobota, 11 czerwca 2011

Matoł xD

Ale ja jestem głupiaaa!!!
Spoglądam sobie na bloga raz na rok, pff...
Ale przez ten tydzień nie mogłam bo byłam na wycieczce w Pradze ;DD
Wiecie jak było zajebiście?
nooo seryjnie, mmmmm <3
Na pierwszy rzut oka to podobna do Krakowa ale jak już więcej zobaczyłam to jednak
inna ;DD
Ale i tak kocham mój Kraków i nie chciałabym się gdzie indziej urodzić i mieszkać nie tu choć nawet jak by tam gdzieś były najpiękniejsze zabytki świata...
Może fotosy będą jak je dostane w swoje łapska xD

Tyle rzeczy miałam napisać ale jak przychodzi coś naprawdę napisać to nie mogę xDD
Dziś notka krótka nie zachęcająca i w ogóle do bani ale spróbuje się jutro poprawić...
Mam nadzieję jestem za bardzo wykończona *_*

7 komentarzy:

  1. zazdroszcze takiej wycieczki ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również zazdroszczę wycieczki do Pragi bo słyszałam, że jest tam pięknie ;)
    O.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała tam pojechać.. czekam na fotki!

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym mieszkać w Krakowie zazdroszczę ci :<

    kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Opisz coś bardziej :P Musiało być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jadę razem z Kamilą ;)
    my z łódzkiego, ale nie z Łodzi, a Ty? :)
    o.

    OdpowiedzUsuń