poniedziałek, 3 października 2011

'Cause baby, you're a firework, Come on show 'em what you're worth.

"Bo kochanie, jesteś fajerwerkiem
Dawaj, pokaż im czego jesteś wart"

Nie jestem tak szczupła jakbym chciała,
nie jestem wygadana,
nie umiem zrobić zawsze dobrego wrażenia,
jestem nieśmiała,
i może niektórzy biorą mnie za zamkniętą w sobie osobę.
Może nie umiem wybrnąć z wielu kłopotliwych sytuacji,
często uciekam przed rzeczywistością,
zdarza się że porównuje się z innymi.
Jeszcze dużo by wyszło... Po co to wypisuje?
Noooo więc właśnie chce powiedzieć że nikt NIE JEST IDEAŁEM.
Ty nie jesteś, ona, on.
Nikt... Więc ja się pytam dlaczego jedni mają takie zajebiste szczęście
a drudzy ciągle muszą napotykać przeszkody?
Wiem, wiem trzeba je pokonywać i w ogóle uczysz się 
stajesz się dojrzalszy i takie tam...
Ale czasem te problemy są za duże i nie masz jak sobie z nimi poradzić.
Czasem po prostu brak sił.


Na koniec nowe zdjęcie, tak ścięłam i wyprostowałam włosy ale to tylko chwilowe,
już powróciłam do normalnego stanu... POKRĘCENIA ;)


THE END

42 komentarze:

  1. E tam, zwyczajnie! Nadzwyczajnie:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie czasami to wszystko jest takie trudne ;/ kocham jak piszesz <3
    śliczna moja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej wiary w siebie i własne możliwości, kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co? utożsamiam się dokładnie z Twoim opisem :) Ale uczę się wierzyć w siebie,jest to trudne ale trzeba próbować ;)
    Swoją drogą,bardzo ładna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz:).
    Hmm.. tak, napisałaś prawdę, że trudno czasem się zmnierzyć z problemami. Ale co zrobisz, no trzeba jakoś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba to co napisałaś, takie szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe słowa!
    Obserwujemy? Pisz<33
    jasicastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodajemy ;D
    Masz bardzo fajne włosy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. fryzurka bardzo fajna. masz rację, problemy czasem są i to spore i ciężko jest z nich wybrnąć...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w tych włoskach :) Śliczna dziewczyna z Ciebie.
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcie ;) zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladna jestes ;)! dziękuje Ci za zyczenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. jej ! dziękuje :**** <3 ja tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  15. łał, ślicznie ci w prostych! :o

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely photo!! you look beautiful <3

    OdpowiedzUsuń
  17. faajny blog ; D

    obserwujemy ?
    + zapraszam do mnie http://dzelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma problemu:)
    ps. dzięki za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomyłka z notką była świetna:-D Śliczne to Twoje zdjęcie, masz niesamowicie fotogeniczną twarz!~Pozdrawiam i ... everyday I`m shuffilg;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie napisane :) uwierz w siebie i podbijaj świat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. miły blog.
    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna twarzyczka :>

    Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ładna jesteś ;3
    Ja już dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jej,świetne zdj ! zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna notka! dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie Ci w takich włoskach ; ))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz, a tak btw. też lubię tę piosenkę Katy : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnaś :)
    Zapraszam do czytania nowego postu! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładne zdjęcie :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. You look so pretty in this photo! I like your style!
    Take a look at my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądasz w wyprostowanych włosach ;)
    Zapraszam do mnie i dodaje do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnie wyglądasz. ;)
    fajny blog. ;)
    zapraszam do mnie. ;)
    obserwujemy .? ;p

    OdpowiedzUsuń