wtorek, 11 października 2011

Czasem tak bardzo próbujemy podporządkować się czemuś
np. modzie, ludziom, otoczeniu.
Robimy rzeczy których nie chcemy robić by tylko inni byli z nas dumni, żeby nas zaakceptowali
albo po prostu żebyśmy się nie wyróżniali bo jak wiadomo- jesteś niewidzialny, nie musisz ponosić żadnej odpowiedzialności. Każda strona ma swoje minusy.
Niewidoczne osoby chcą być czasem dostrzegane a te najbardziej lubiane chcą chwili wytchnienia.
Oczywiście to nie jest takie łatwe się określić jak w filmach o nastolatkach że wiadomo kto jest dobry
a kto jest zły.
po prostu. to wszystko jest coraz bardziej skomplikowane.

Ehhh chyba mnie coś jesiennego dopadło jakaś przybita jestem i głupie rzeczy mi do głowy wpadają..
W czwartek idę na imprezkę do klubu <333
a w sobote co? NO CO? No MECZ!!! ;DD
To są pozytywne aspekty tego tygodnia ;D


http://www.youtube.com/watch?v=Q-03ePM1GM8
<33333

THE END :**


20 komentarzy:

  1. trenuję ręczną. <3.`
    no jasne . ;p Obserwujemy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo trafne przemyślenia, prawdziwe..

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym żeby chłopak mnie tak tulił <333333

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie. co prawda niektóre ''graffiti'' to aż odstraszają, ale tego typu kolorowe i twórcze są jak najbardziej PRZE! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja takżę idę w czwartek do klubu :) pozdrawiam i obserwuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj to prawda, bardzo czesto się podporządkowujemy wszystkiemu..

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie napisane. cała prawda. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z innej serii (opisywałam je) niezbyt mi też podpasowały produkty.. Takie o, zwyklaki. Ale ten żel co dostałam wydaje się ciekawy i chyba się z nim polubię, przez przyjemne uczucie po umyciu i dobre oczyszczenie, przynajmniej narazie tak mam po 2 użyciach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą, jednak nie w stu procentach. A mianowicie: niby wszystkiemu się podporządkowujemy, ale czy to nie jest część naszego życia? Mówimy, że jesteśmy sobą. A swoje JA ustalamy według panujących trendów, czegoś, co się podoba w jakimś środowisku itp. Takie jest przynajmniej moje zdanie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłej zabawy :) piosenke z linka kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie to jest już pokręcone te nasze życie.. Jedyne co to moge życzyć udanej zabawy i złota rada którą sama stosuje, nie myśl tyle :) Zawsze jak zaczynamy myśleć o życiu dochodzimy do smutnych wniosków

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam Cię serdecznie (i wszystkich, którzy mają ochotę ;) do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. co ty ręczna nie jest trudna. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie mają tendencję do podporządkowywania się grupie, chcą się z kimś identyfikować, czuć się jako część wspólnoty... Cóż, trzeba być odważnym, żeby się przełamać i iść swoją drogą.
    Dobra piosenka : )
    A film warto obejrzeć, może nie jest szczytem marzeń, nie jest idealny no i ta Urbańska, ale są fajne efekty no i dobry humor, dzięki któremu łatwiej się ogląda ten film ; )
    Oczywiście, już dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje :)
    ach, racja z tym co napisałaś ale czy kiedykolwiek tak nie będzie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Głowa do góry nie daj się jesiennej 'zamułce' 'depresji' :) :* udanej imprezki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. czasami tak to już jest, że ludzie podporządkowują się innym.. ale ja nie uważam żeby to było dobre, każdy musi być sobą, czyli kimś wyjątkowym, a nie jakimś klonem.. Co do imprezy, mnie czeka dziś <3

    OdpowiedzUsuń