niedziela, 16 października 2011

Siema, siema, siema ;)

Jak WAM minął weekendzik? ;>
Bo mi zajebiście, świetnie, superowo, zarąbiście ;D
Impreza w klubie jak najbardziej udana ;P
Fashion Times- polecam, cztery poziomy na każdym inna muzyka i po prostu noo..
co będę dużo gadać. Wypas jak nie wiem !!!!!!
Jak ktoś z was mieszka w Krakowie to polecam !
Rozkręciłyśmy impre na retro bo weszłyśmy i zaczęłyśmy tańczyć a potem ludziska się pozlatywali.
a poziomy  to:
-klubowy
-R&B (ohhh ostro tam) <333
-retro <333333
-dla palaczy


Potem w piątek dzień odpoczynku a w sobotę.. co no co?
No MECZ! Wisełka wygrała 3:1 ale to było zaskoczenie ;)
Mam zakwasy w rękach.

Stan wiedzy na jutro do szkoły?
ha ha ha ; o
Szczerze?
Mniej niż zero. Będzie teksańska masakra piłą motorową.

Teraz bity:
Trochę załamkowa, ale jak się wsłuchać to nie można wyłączyć <3
http://www.youtube.com/watch?v=mzKKpifJhuo

A teraz taka optymistyczna ;) pewnie większość już słyszała
http://www.youtube.com/watch?v=LnET4RKXx5k

Bez fot bo mi się karta w aparacie sformatowała no i straciłam ;( ale zrobie nowe ;)

THE END

15 komentarzy:

  1. nawet fajnie tylko szkoda że już się kończy. ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. mi weekend minął rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, wszyscy sie dogadują :)
    nie pisalam go :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja bym zaliczyła klubowy i R&B :P

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, ale świetnie miałaś ;) z chęcią bym się tam wybrała ; ) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog . Dołączyłam się do obserwatorów i będę komentować . Liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej, ja z miłą chęcią zaliczyłabym retro! Szkoda, że nie mieszkam w Krk :q

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem chora :< Obserwujemy? ;>

    U mnie nowa notka a w niej JA W PYTANIU NA ŚNIADANIE!
    http://zosia-szuber.blogspot.com/2011/10/hej-hej-wasnie-pije-sobie-cieplutka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. weekend .. jak zazwyczaj do dupy xdd a piosenki super ! ;** pozdro OlĆ ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog!

    Koniecznie odwiedź http://rosalie-jones.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog! bardzo ciekawie piszesz.
    obserwujemy?

    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń