wtorek, 27 września 2011

Dzień flustracji xD

http://www.kwejk.pl/obrazek/512498/jesie%C5%84.html

Myślałam że dziś w szkole WYKITUJE!!!!!
W nocy zaczął boleć mnie ZĄB! Tak cały ranek i poszłam z rozwalającą się głową do szkoły..
Nooo tak.. ale potem wzięłam 2 tabletki Apapu i troche przeszło...

Noo a więc dziś spoko ziomki jest MNÓSTWO nauki
i już przestałam ogarniać,
ale na razie stwierdziłam że muszę wytrwać! no bo jak inaczej.. xD

Dziś na szczęście facio od polskiego nie miał żadnego problemu do mnie, bo ostatnio dość często miewa
i puszcza teksty typu:
- "A Olimpia to w swoim wymiarze, jak zwykle"
Wiem, wiem bezczelny typ!
Jestem zwykłą i CAŁKIEM normalną osobą tylko czasami zdarza mi się za dużo myśleć...
ale żeby od razy się mnie czepiać?
Noo właśnie, nie ma do tego powodu... Ale taki człowiek jak widać.

Co mnie jeszcze dziś wkurzyło?
Dużo by wymieniać ale napisze jedną rzecz:
LUDZISKA! 
Miejmy szacunek do siebie nawzajem, bo gnojąc drugą osobę wcale nie poczujemy się lepiej...
nie staniemy się wcale ładniejsi nazywając kogoś brzydkim,
nie staniemy się fajniejszym nazywając kogoś frajerem,
nie staniemy się mądrzejszym nazywając kogoś głupkiem.
NIE WOLNO leczyć swoich kompleksów obrażając innych.
bo to nie pomaga...


http://www.kwejk.pl/obrazek/512525/a,ty,tak,zr%C3%B3b!.html


teraz nie za śliczne zdjęcie i troszeczkę starsze ale nie mam czasu zrobić nowych, przy
najbliższej okazji będzie coś nowego ;)


(prześwietlone, ale kij z tym xDD)

proszę wbijać na http://caannella.blogspot.com/ ;DD

KUMASZ BITA?
nie?
TAK! no to słuchaj ;))
PC Park - Klatka
http://www.youtube.com/watch?v=Y8GK4Ht44P8
"Ruszaj się i myśl 
Wygrywaj i przegrywaj "

"Raz w na wolce, a raz w klatce
Walcz walcz walcz, ty walczysz ja walczę"


26 komentarzy:

  1. hahaha no to mnie opierdalają za gadanie :( bezczelni, nie mogę się w spokoju wymienić opiniami z innymi :<
    no cóż, ale niektórych dowartościowywuje obsmarowywanie dupy więc.. no ale kto mądrzejszy to od razu sie wyzna że ten ktoś jest zalosny, wiec tylko sobie krzywde robią xD

    ejjj sliczne zdjecie <3 daj na fejsika *_*?

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna bluzeczka na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe no dokładnie ;) ja postanawiam to wszystko kamerować, mam filmik z I roku, teraz będę kręcić z II roku ;) a później taki całościowy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie w nocy taki skurcz wziął że pomiana !

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem zdjęcie jest śliczne :) oczywiście już dodałam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie ładne! i spóźnione wszystkiego najlepszego! pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie!

    patriciasanta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak to bywa z tymi nauczycielami ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Koels faktycznie niezbyt mily... ladne masz wlosy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie też ostatnio strasznie bolał ząb :<

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już dawno Cie obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Linkin Park ♥ Są najlepsi ! ;))
    Zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog!:-) Nie zazdroszczę bólu zęba... Jeszcze zatęsknisz za szkołą mimo czepliwych nauczycieli:-) Zdjęcie śliczne, modelka również!:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam dużo nauki, więc wiem co czujesz.. :c. To Ty na zdjęciu? Jeśli tak, jesteś bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, w takim razie pięknie wyglądasz! Dziękuję bardzo:-* Skoro tak mówisz to już dodaję;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też wkurza szkoła,a nauczyciele to już w ogóle masakra ;|
    No ale klasa maturalna, już w sumie październik i nara :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladna jestes ;) . przypominasz mi kogos ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcie . :)
    no ja także mam tyle nauki , że to magia normalnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog zapraszam na mojego http://tattoosanddrawingsmiranda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie, wpadaj do mnie ;d.
    dod, mam nadz. ty też ;d

    OdpowiedzUsuń