czwartek, 30 sierpnia 2012


I tylko się zastanawiam czy to jawa czy to sen,

czy można mieć wszystko, szczęście i miłość i jeszcze więcej..



Jak mało czasu a tak dużo do zrobienia ;)
Od wsparcia duchowego mojej przyjaciółki na egzaminie na prawko, oczywiście zdałaaa <3 (teorie)
przez kupienie biletu na meczyk i pomocy Ali w wyrobieniu karty kibica
po robienie włosów kuzynce włosów ;)




Kochanie moje kochanie
dobranoc, już jesteś senna-
i widzę Twój cień na ścianie 
i noc taka wiosenna

Jedyna moja na świecie,
jakże wysławię Twe imię?
Ty jesteś mi wodą w lecie
i rękawiczką w zimie



Czasem wszystko się miesza ale wiem że będzie dobrze ;)



11 komentarzy:

  1. Musze sobie tez wyrobic karte kibica, to zaczne chodzic na mecze Ekstraklasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym poszła na mecz, ale siatkówki :P. Bardzo ładne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoni Szczecin :) dzieki za mile slowa ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z pędzelkiem używam Wibo i jest bardzo fajny też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej na mecze nie chodzę ;P
    ładne zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna jesteś . ;* fajnie że zdała teorie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne zdjęcie, Twój wzrok przyciąga (;

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia :)

    Wpadnij!
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń