czwartek, 6 września 2012

No to poszło ;p

Jeeeej już czwartek i nadal nie moge uwierzyć że to już koniec..

W szkole na każdej lekcji:
MATURA
MATURA
MATURA
asz! troszke sie boje hie hie xD

Zrobiłam zdjęcie do dowodu i mi sie bardzo bardzo nie podoba..
aaaa mam je komuś dać <3 ;) więc zastanawiam się co z tym fantem zrobić ;(

Robie testyyy na prawko i nie długo będę się zapisywać na egzamin,
ale spokojnie to do piero pierwszy raz będzie.. jeszcze mnie pewnie czeka kilka razy ;P
I trzeba sie rozejrzeć za jakimś przyjemnym autkiem ;D

Piosenka skradła mi serce <3
http://www.youtube.com/watch?v=oABEGc8Dus0


10 komentarzy:

  1. uuu to trochę ostro będzie w szkole :P
    ooo prawko oby się udało za pierwszym razem ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ee żaden cud ;P zdasz :P wierzę w Cb :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to samo: maturamaturamaturamatura, do znudzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ; )
    Mam prośbę mogla bys udostępnic mojego Linka na bloga na jednym z twoich postów , dopiero zaczynam i szukam czytających .; )
    Dużo to dla mnie znaczy , z góry dziękuje ;*
    http://mjmaywiat-martyna.blogspot.com/
    Ps. ciekawy blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na beyoung4ever.blogspot.com dopiro zaczynam wiec kazdy obserwator sie liczy

    OdpowiedzUsuń
  6. spokojnie :P byle było 30 % :D hehe ja chodzę do 1 liceum i też co lekcja matura, matura, matura

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na egzaminie na prawko! :]
    zapraszam przy okazji na alexislands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, jeśli jesteś zainteresowana własnymi zarobkami bez wychodzenia z domu(kto by nie był!), wejdź koniecznie na mojego bloga. Znajdziesz tam odpowiedź na wszystkie pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog! powodzenia na maturze ! obserwuje i licze na rewanż : http://kolorowe-zycie-roksi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń