wtorek, 28 sierpnia 2012

Ołłłł jeeea ;D

I co? I koniec wakacji! ;o
Toż to niezwykle smutna i niesamowicie szokująca WIADOMOŚĆ.
Dopiero zaczynały się letnie wakacje i marzyłam że się opale, wypoczne itd. w każdym razie miałam dość dużo planów jak przeczytać książkę repetytorium z biol nooo ale plany planami.
sie nie chciało.. xD
Dobra nie pierdole smutów ;D


Wszystko sie zaczyna i kończy.
Kończy się leżenie i opier******* ;)
aaa zaczyna sie rok szkolny (jak pewnie wszystkim wiadomo -.- iiii nie wiem dlaczego non stop to pisze xD pewnie z tego żalu i z braku pogodzenia sie z tym..)
Ale zaczynają się też bardzo bardzo przyjemne i ekscytujące wydarzenia ;)
Byłam na meczyku już pierwszym na Wisełce <3
W piątek trzeba sie szykować na kolejny ;D
Oczywiście będą też URODZINY 18-te  ;o Fuck trzeba wydorośleć! xDD
i wiele innych rozrywek.. np. maturka <33
hahaha xD dobra padło mi na mózg troche ;p

Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuza

Jamal - DEFTO


Gusttavo Lima - Balada


Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll


Chyba każdy już tych kawałków słuchał <3


Hehe moja morda na koniec ;) 


3 komentarze:

  1. Dziękuję :) :* W sumie nic trudnego. Na kartkę wysypałam trochę tego brokatu i na pomalowane paznokcie lakierem tym różowym posypałam po prostu na paznokcia. Ja akurat mam od rogu sypane, ale robią też końcówki brokatowe itd. itd. Zwyczajnie palcami, jak szczyptę soli, hah ;D I na wierzch bezbarwny jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Nmzc. Powodzenia :) Jeśli Ci nie będzie wychodzić, (ale wyjdzie ^^ ) to daj znać to może posta zrobię o tym nakładaniu brokatu :)

    OdpowiedzUsuń