środa, 21 września 2011

Cel.

Nie, nie zamierzam napisać nic SPEKTAKULARNEGO, pięknego i urzekającego...
"Ciekawe jaki będzie dziś dzień"
W poranku nie było nic nadzwyczajnego, śniadanie, ogarnianie się i do szkoły.
"przecież każdy ma jakiś talent"
hmm... nie mam pojęcia jaki ja mam, ale może w tym tkwi problem,
może jeśli coś na siłę chcemy znaleźć to nic z tego nie wychodzi..
"Jaki mam cel?"
Czasem po prostu trzeba wrzucić na luz, i trochę poobserwować aby móc potem
wziąć się za życie i oddychać pełną piersią.
Czasem trzeba sobie odpuścić,
żeby na następny dzień mieć siłę aby walczyć.
Pokazać ludziom którzy w ciebie wątpili że jesteś wart więcej niż niejeden z nich!
Żeby mieć siłę...
Nawet jeśli zdarzy się coś okropnego z twojej winy...
przeproś.
popłacz.
i nie użalaj się nad sobą CAŁE ŻYCIE! Bo każdy popełnia błędy,
traci marzenia i ma gorsze dni...
Najważniejsze co możesz osiągnąć to wiara w swoje możliwości i zadowolenie że twoje życie ma sens.
Oczywiście również otaczający cię ludzie...
nie będę was raczyć tanimi tekstami: Przyjaciele są najważniejsi. Choć uważam że to jest całkowita prawda,
jeśli masz przy sobie osoby które wspierają cię w trudnych chwilach i ZAWSZE z tobą są to masz WIEEEEELKIE szczęście. Ja również je mam :) :***
Stwierdzam że możemy osiągnąć WSZYSTKO (chodzi mi o marzenia) co pragniemy jeśli będziemy w nie wierzyli a jeśli okaże się że los nam wszystko poplątał to nie załamujmy się bo widocznie tak musi być.
Może przez niespełnione pragnienie odkryjesz że jednak to nie było to i znajdziesz prawdziwą pasje.
Wiem to nie jest łatwe...
Ale kto mówi że ŻYCIE jest łatwe,
każdy płaci za swoje wybory w różny sposób a nie zawsze dokonujemy właściwych, niestety...
"Nic się nie dzieje bez przyczyny"



To są moje stare foto jeszcze z czasów gimnazjum. (ok. 2 lata temu)
Ohhhh
dlaczego nie można zatrzymać czasu? ;//
Wtedy było wszystko łatwiejsze.

9 komentarzy:

  1. Do Francji. :)
    Też mile wspominam czasy gimnazjum, chętnie bym do nich wróciła..

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, masz rację, możemy osiągnąć wszystko, jeżeli tego bardzo chcemy..

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe :* :D no zaczynamy przygode zaczynamy :D
    notka zajebista <3 jesteś filozofem! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak. przyjaciele są najważniejsi.. sądzę, że bez nich było by kurewsko trudno w życiu . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jadę ze szkołą na tydzień. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę pięknie piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  7. też zazwyczaj jeździłam ze szkoła dopiero na majówki. ale tym razem to jest bardziej językowa wycieczka. w formie lekcji. :) dzięki, ale pakowanie jak zawsze jest kłopotliwe. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie piszesz!!
    oczywiście obserwuję i liczę na tosamo;)
    http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń