poniedziałek, 20 czerwca 2011

Prague ;DD

Dziś relacja z Pragi ;D
Więc co tu dużo mówić, było zajebiście jak już pisałam w poprzedniej notce ;)
Nie będę opisywać ludzi, bo nie chce nikogo zranić ani skompromitować choć czasem było ostrooo,
i dobrze bo jak by było nudno to... nie, nie było by fajnie XD


Od prawej : ja, Zuzanka, Aniuś (moje ulubione ukochane <3)

to co można zaobserwować to nie jest brudne tylko tak aparacik cyknął xDD

ale wyszłam, beznadziejnie xDD ale czasem trzeba się ukazać z kompromitującej strony xD




Zawieszone w czasie i przestrzeni xD

Ania i ja ;p
Ja z Małgosią ;DD
 Oto ja z Zuzu ;D a obok nas.. hmmm... pan (zgorszone troche byłyśmy xDDD)



Od prawej: Ania, Małgosia i ja

3 dni ale wystarczyło ;)
THE END

(jeśli ktoś przeraził się zdjęciami powyżej, przepraszam) xD

27 komentarzy:

  1. też byłam w Pradze, jest piękna :D
    bardzo fajne fotki :*
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. ee tam przeraził, bardzo fajne fotki :)

    tak naszyjnik zamówiłam na; http://www.moj-jubiler.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała pojechać :<. Super fotki!
    Noo kłopotów trochę jest i często mi się już nie chce, ale jak przyjdzie i zamerda ogonem to mi wracają chęci! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne ostatnie zjdecie!
    i sliczna bluzka:P
    i <3 prague.
    sliczne
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki..;D
    Obserwuję i liczę na to samo !

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taką samą bluzkę, ale dostałam ją w prezencie od przyjaciela :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :).

    Zapraszam też do mnie ! Co dziennie nowe posty i co tydzień recenzje kosmetycznee !

    Dodajemy do obserwatorów ? ;>

    pozdrawiam :); ***

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki ;)
    Zapraszam do mnie.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. dodałam notkę z instrukcją na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie koszulki są świetne, za rok jadę do Hiszpanii i też sobie taką chcę kupić! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zazdroszczę wycieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i blog.
    Zapraszam do mnie + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. :D

    Zostałaś nominowana przeze mnie do konkursu blogów One Lovely Blog Award.

    Gratulacje. :D

    Więcej informacji na moim blogu.

    www.blog-zozo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog został nominowany w zabawie One Lovely Blog Award, szczegóły na moim blogu. Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog został przeze mnie nominowany do ONE LOVELY BLOG AWARD! ♥

    Więcej info znajdziesz na moim blogu.
    http://daughter-of-white.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog ^^
    zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym zwiedzić Pragę ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Tło w ostatniej fotce super ; P I czemu miałabyś nas straszyć zdjęciami? Ładne są. ; P

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia :D Świetny blog :)
    Ja sama też prowadze bloga :) Może zechcesz wejść ? www.lauren-demi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bym chciała odwiedzić Pragę!:) Fajne zdjęcia! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam na mój nowy blog ;)
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń