niedziela, 21 sierpnia 2011

Siemaaa ;D SIEMA! S I E M A!

Nareszcie jestem! :DDD Ja się ciesze (nie wiem jak wy xD)
Nie było mnie przez 2 całe miechy bo ehhh.... miałam nazwijmy to... problemy ze sprzętem.
Jak mi minął ten czas?
Interesująco.
Ciekawie.
Zabawnie.
Bosko.
Jednym słowem leniuchowałam. czyż to nie cudowne?
Nie będę się rozpisywać bo jest późno i trochę zmęczona jestem,
dodam tylko kilka fotek oczywiście robionych przeze mnie. ;>
Miłego oglądania.

Siła natury































no i teraz czas na mnie, oto ja:













Dużo fot ;D Ale będzie jeszcze więcej!!! ;DD


THE END

13 komentarzy:

  1. ładna jesteś :* super zdj . :) miło , że naaareszcie wróciłaś . :]

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak dodałaś te piękne zdjęcia *_*
    śliczniutka róża (trzecia od góry?)
    Ruseczku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zdjęcia;]
    masz śliczne włosy;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i fajny blog

    Obserwuje i zapraszam do mnie
    doma6006.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. ;)
    Chciałabym poinformować o nowym początku mojego bloga. Zapraszam na nowy post. Pozdrawiam serdecznie!
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    + przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog ;)
    zapraszam do sb : http://lukasz-hudecki.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  8. no oczywiście :))
    Ja już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwne tylko oryginalne, a wszystko co oryginalne jest lepsze ; P Ja też mam dziwne imię i chyba za to je kocham ; D

    OdpowiedzUsuń