poniedziałek, 28 lutego 2011

pozytywnie czy negatywnie?

Hmmm... ludzie są dziwni. Bo? ;/
Człowiek się normalnie zachowuje (przynajmniej tak mu się wydaje) a tu już slyszy od dwuch nauczycieli że ma "własny świat". Pfff ... niewiem czy to pozytywne czy negatywne ale jak by się nad tym zastanowić to przecierz jestem NORMALNA! Nic nie robie, nie udzielam się, teoretycznie mają mnie wszyscy w dupie (chodzi o kochanych nauczycieli ;/) " masz własny świat" i "czy ty wolgóle ogarniasz życie?" trudno to zinterpretować ...
Ale co tam.. może i jestem troche strange ale każdy z nas ma jakieś swoje dziwactwa... nie należy się przejmować ;) (chyba xd)
Poza tym całe popołudnie zaprzątała mi głową myśl o meczu ;D Jutro kupuje bileciki!!!!!!!
JUŻ SIĘ NIE MOGE DOCZEKAĆ PIĄTKU XD  too bd adrenalina ;D

Na koniec:
pytasz co robić
 gdy starasz się
a tu nikt nie powie Ci
warto spełniać sny
słyszysz wciąż jak masz żyć
 co masz robić
o czym śnić
to nie Ty
więc obudź się.

To pierwsza zwrotka najszczerszej piosenki jaką ostatnio słyszałam..
Road trip's over - Leć Gdy Świat Spada w Dół

1 komentarz:

  1. Czasem mam wrażenie, że nauczyciele to podgatunek człowieka -.- ja dostałam dzisiaj drugą pałę z geografii za brak ćwiczeń, z których i tak na lekcji nie korzystamy -.-
    haha xD kibolki!!!

    OdpowiedzUsuń