piątek, 19 kwietnia 2013

Nareszcie!!!
Już nie mogłam się doczekać wiosny..
Słońce ciepło,
wszystko idzie ku dobremu <3
Jedna strona pracy maturalnej napisana, jeszcze tylko zostały 4 ;)
No żyć nie umierać.

Byłam na badaniach bo mnie serduszko boli ;(
Ale to chyba od stresu, za bardzo się denerwuje wszystkim.
Żeby doczekać do czerwca.
Byłam nawet w środe na działce, odstresowałam się,
jednak w najtrudniejszych chwilach natura to zbawienie dla mnie <3

Aaaa zresztą czy coś jest ważne?
Nie, tylko to żeby czuć się szczęśliwym a wtedy i ludzie naokoło tacy będą.
Uff.. to lece do szkoły xD
Narkaaa ;*


3 komentarze:

  1. oj biedna.. ;< oby było lepiej ;)
    ale nareszcie wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maasz racje, uszczesliwiajac sibie uszczesliwiamy kogos innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łądne zdjecia :)
    Powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń