czwartek, 15 grudnia 2011

Leniuch ;)

Panowie i Panie to niezwykłe zadanie,
iść na wagary i nie narobić siary ;D 
Dziwny dzień dziś, wpadłam na (to u góry) w autobusie.
Nie muszę już specjalnie objaśniać co dziś robiłam... (rzadko to się zdarza)
Dziwne rozmowy, dziwne rozkminy, dziwna beka.

Oceny wystawione, dziś konferencja, można sobie trochę odpocząć
oczywiście tylko dziś bo jutro szykuje się WAŻNY DZIEŃ!
Będę Świadkiem w bierzmowaniu mojej kuzynki,
ahh ale FAJNIE!!

To tyle z mojego dzisiejszego marudzenia.
Piosenek nie będzie ale będzie fotos ;)


trochę rozmazane, trudno xD

10 komentarzy:

  1. haha wagarowiczka jedna:o ja ani razu nie byłam na wagarach w tym roku szkolnym, opuściłam tylko jedną godzinę gdyż zaspałam!! ucz się od mistrza kochanie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko raz w życiu byłam na wagarach :D
    zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny blog!
    Oo wagary ? ;p
    Super foto . !
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna fotka:)
    Już konferencja?! Hmm, zazdroszczę..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ` też muszę się wybrać w końcu na jakieś wagary. :D hahah xD nigdy jeszcze nje byłam . :33

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nigdy nie byłam na żadnych wagarach...
    Fajny blog. Zaobserwujesz.??

    OdpowiedzUsuń